reklama

Návrat do kolobehu...

A som späť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Znova som v Blave. Keď si pomyslím na to, že v Krase nebolo až také bohvieaké počasie, tak Blava ma príjemne prekvapila.

Skôr udusila svojim privítaním. Pošomrem si popod nos ráno a idem ďalej.

Priznávam, trikrát sa mi nechce, pretože mám napchatú tašku jedla, foťák fotiek a hlavu spomienok.

Vôbec sa mi nechcelo znova vpadnúť do tvrdého kolobehu. Po hodine spánku, odchádzam do práce. 75-ka sa ničím nezmenila. Ľudia ako vždy. Znova pár takých, čo trepú sprostosti a ja sa ráno podobám v autobuse na reklamu na zubnú pastu:o) Vraj je náš spoj ako slimák, v každom rohu stojí. Nuž to je údel MHD...Je veľa ľudí ktorí chcú cestovať... Na Bajkalskej mi samozrejme zas utečie trolejbus...Zanadávam si a vymrznem 10minút na zastávke. V troleji stretávam toho istého člena ako každé ráno. Zisťujem, že sa vôbec nezmenil. Hádžem po ňom pohľady, ale to len tak...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po ceste navštívim obchod a kúpim si niečo na posilnenie. S rozospatou hlavou dôjdem do kancelárie, naládujem do seba Redbull a ide sa ďalej.

»Vitaj v tvrdej realite« - kopne ma môj anjel do zadku a ja sa aklimatizujem...

Katka Makkaiova

Katka Makkaiova

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bláznivá mladá baba ktorá miluje smiech, svojich kamarátov a rada sa túla po vlnách života:o)V diskusiach sa ukazujem pod menom Caterina :) Zoznam autorových rubrík:  NechápemLen takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu