reklama

Niečo sa končí a niečo práve začína....

Včera sa to začalo tak úplne nevinne. Otvorili sme fľašu vína na počesť nových spolubývajúcich. Hrdlom mi stekala svetlá tekutina zmiešaná s coca colou. Onedlho padla ya obeť ďalšia fľaša. Pre istotu plná červenej tekutiny. Táto bola horká. Už sme neoslavovali príchod, ale zapíjali žiaľ nad tým, že našej už teraz ex spolubývajúcej rachlo v hlave a rozhodla sa, že odíde robiť do Anglicka. Po x tom dúšku vína som začala filozofovať sama so sebou nad tým, aká som rada, že bývam s takými skvelými ľuďmi. Sú fajn. Nemusím sa rozprávať so stenami ani so svojím druhým ja....Viem, že keď prídem domov z práce, tak bude niekto doma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Včera sa to začalo tak úplne nevinne. Otvorili sme fľašu vína na počesť nových spolubývajúcich. Hrdlom mi stekala svetlá tekutina zmiešaná s coca colou. Onedlho padla ya obeť ďalšia fľaša. Pre istotu plná červenej tekutiny. Táto bola horká. Už sme neoslavovali príchod, ale zapíjali žiaľ nad tým, že našej už teraz ex spolubývajúcej rachlo v hlave a rozhodla sa, že odíde robiť do Anglicka. Po x tom dúšku vína som začala filozofovať sama so sebou nad tým, aká som rada, že bývam s takými skvelými ľuďmi. Sú fajn. Nemusím sa rozprávať so stenami ani so svojím druhým ja....Viem, že keď prídem domov z práce, tak bude niekto doma. Len mi je ľúto, že teraz keď prídem domov tak nebude Lili sedieť pri telke a sledovať x tý diel telenovely. Nebude mi pravidelne raz do týždňa hovoriť, že si mám upratať roztrhanca. Bude mi chývať, ale nepovedzte jej to, lebo jej zasa narastie sebavedomie až do výšky Mont Everestu.Ale vráťme sa k včerajšku. Túto oslavu by sme mohli nazvať aj „ Death párty“ . Po určitom čase sme boli všetci mŕtvy a určite to nebolo z jedla. Ale bolo fajn. Hlavne quantanamera dospievaná pri gitare a s vynechaným textom. To trebalo zapiť. Najdôležitejšie je, že sme neskončili v kočikárni a nik nám neklopal zo susedov aby nám pripomenul, že sme nadmierne hluční.Ranné vstávanie sa ničím nelíšili od tých predtým, ktoré boli po nejakej podobnej párty ako včera. Tá istá diagnóza s tým istým zvieraťom na hlave.Ráno sme sa lúčili, ale bez sĺz. Ešte stále mi to pripadá, ako keby to bol len sen. Lenže ona odišla........začína sa nová kapitola....

Katka Makkaiova

Katka Makkaiova

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bláznivá mladá baba ktorá miluje smiech, svojich kamarátov a rada sa túla po vlnách života:o)V diskusiach sa ukazujem pod menom Caterina :) Zoznam autorových rubrík:  NechápemLen takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu