reklama

Pokrčená

Každé ráno sa budím pokrčená. Ako keby ma celú noc prali v práčke, a ráno o 6.30 už program pomaly končí. Som vyžmýkaná, suchá a vhodná tak pod žehličku.Cítim sa ako keby ma parný valec prešiel. Už tretí deň. Prestáva ma to baviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Môj prvý pohľad patrí oknu. Jasná, zas prší a to je august. Nič sa od včera nezmenilo.

Som z toho celá zúfalá. Mám rada dážď, ale nie v strede augusta a nie tri dni v kuse. SAKRA!!!!

Znova niekoho hore nejaký expert naštval a tak na nás spúšťa hektolitre vody. Prosím, priznajte sa, kto to bol. Odpustím, len nech už svieti slnko. Nech má hrejú a hladkajú teplé lúče slnka po tváričke a vlasoch....

Pôjdem si radšej ľahnúť. Budem dúfať, že ma ráno zobudia lúče slnka.

... že sa postavím k oknu a poviem si: » Tak dnes by to konečne šlo....«

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

... že si konečne oblečiem tú novú sukňu, ktorú som si kúpila a ešte stále stojí v skrini, pretože neprišla jej chvíľa

...že po ceste do práce sa budem usmievať od ucha k uchu

...že ma slnko dokope k tomu, aby som na Šuberta ráno skríkla: » Dobré ránko bloger!«

...že budem mať vznikajúci deň

Už sa nechcem tváriť celý deň ako zdochlyna

...že to tak bude???

Ďakujem

Katka Makkaiova

Katka Makkaiova

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bláznivá mladá baba ktorá miluje smiech, svojich kamarátov a rada sa túla po vlnách života:o)V diskusiach sa ukazujem pod menom Caterina :) Zoznam autorových rubrík:  NechápemLen takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu