reklama

Bezmocnosť

Stav v ktorom človek nevie čo a ako ďalej, a práve preto si na tú ulicu ľahnem...idem si ju vybrať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Chýbaš mi...chýbaš mi, čím ďalej tým viac...spôsobuješ mi bolesť tým, že nastalo ticho...Hlboké, tmavé ticho....Spojenie medzi nami sa asi prerušilo, alebo úplne roztrhlo ...neviem... Viem, ako to bolí. Bezmocnosť...že neviem čo a ako ďalej....ľahnem si...na zem...na ulicu pod kvapky dažďa, a nechám sa nimi rozmaznávať....pohladia ma po líci. Bude to také príjemné, a keď mi zrazu začne byť zima...zakryjem sa trávou ležiacou vedľa mňa... Budem tam ležať schúlená ako mačka.... Ty nič necítiš...ty o ničom nevieš....ty do mňa nevidíš... A ja som taká bezmocná....

Katka Makkaiova

Katka Makkaiova

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bláznivá mladá baba ktorá miluje smiech, svojich kamarátov a rada sa túla po vlnách života:o)V diskusiach sa ukazujem pod menom Caterina :) Zoznam autorových rubrík:  NechápemLen takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu