reklama

Vyznanie...

Ach hory moje krásne, odeté v zelenom odeve, usmejte sa na mňa. Ukážte mi svoje ešte neprebádané tajomstvá a miesta, ktoré už roky poznám. Kras, prečo sa stále k Tebe vraciam rok čo rok? Som už ako bumerang...Odídem a potom znova prídem...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Je sobota. 16.7. 2005. Sedím vo vlaku.

Smer: domov...Slovenský kras...

Srdce mi búši ako pojašené a pýta si svoju dávku ticha. S takýmito pocitmi som sa vybrala na dovolenku. Domov. Do krásneho prostredia, ktoré toľko ľudí ani nepozná.

Zhurta som »spadla« do Silickej ľadnice a znova som pocítila smrad zimy. Neodolala som a zliezla som, ako keby som si ani nevšímala tabuľku zakázané. Ďalej bolo ešte niečo.....

...no neodhodlala som sa. Čupla som si k zábradliu a nechala som sa obklopiť tichom. Aká krása... O pár metrov bolo horko a ja som cítila jemné dotyky chladu na svojom tele....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Znova som neodolala. Bola sobota. Pršalo a bolo hnusne. Neodolala som jaskyni, ktorá sa mi usadila v srdci, čo najhlbšie. Baradla! Ty ma zas voláš k sebe...

Z obrovskej skaly sa na mňa usmieval vchod a lákal ma do miestnosti Koncertná sieň. Práve v nej sa dnes konal koncert jednej známej maďarskej kapely. Zrazu zhaslo svetlo. Vnorila som sa do ticha a započúvala sa do tónov známej melódie. Zrýchľoval sa mi tep, pretože pri pohľade na kvapľe, s ktorými sa hralo svetlo a pri ukľudňujúcej hudbe mi to pripadalo až neuveriteľne krásne. Tá akustika je úchvatná. Najkrajšia koncertná sieň na svete ma znova dostala. Cítila som obrovský chlad a pri srdci ma zohrievalo zároveň. Užívala som si tlačenicu na ceste von z tejto nádhery. Zrazu bol aj svet gombičkou...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po ceste domov pri pohľade na Domickú jaskyňu mi znova odpadol kúsok zo srdca... Ten pohľad ma stále dojíma...Nič tam v podstate nie je a pritom je tam skryté snáď všetko...

Tri jaskyne. Tri krásne miesta a ja. Milujem Vás kvaple...všetky a ďakujem, že ste... Ja sa znova vrátim...čoskoro...

Katka Makkaiova

Katka Makkaiova

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bláznivá mladá baba ktorá miluje smiech, svojich kamarátov a rada sa túla po vlnách života:o)V diskusiach sa ukazujem pod menom Caterina :) Zoznam autorových rubrík:  NechápemLen takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu